Tema: Re: Pasirinkimas SSD 256 GB
Autorius: Caponi
Data: 2016-02-04 10:32:52
Aš už Evo arba Crucial MX200.
Evo šiuo metu čiut pigesnis ir turi 5 metų garantiją, taip kad pasirinkimas
gana akivaizdus.

Beje, čia menka statistika, ale va vakar garantinis pakeitė vienintelį mano
parduotą SanDisk SSD (iš Lenovo NB), kuris galus atidavinėt pradėjo ~500
darbo valandų. Kol kas mano praktikoj tai pirmas ir vienintelis miręs SSD,
gal todėl, kad apart keliolikos su NB nekontroliuojamo gamintojo diskais, aš
jokių kitų apart Crucial ir Samsung nesu pardavęs :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/