Tema: Re: USB Wifi adapteris
Autorius: Caponi
Data: 2016-02-01 12:06:42
Jeigu ir stipresnis signalas, tai ne dėl antenų, nes dabar tingiu ieškot,
bet buvau čia kažkurio šitoj ar gretimoj temoj paminėto Mikrotikinio daikto
specifikacijas pažiūrėjęs, tai ten antenos 1,5dBi buvo minimos.
Užtai ir rašiau "ne vien antenos signalo stiprumą ir ryšio kokybę lemia."

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/