Tema: Re: Ka daryt su 2 HDD
Autorius: Caponi
Data: 2016-01-29 21:55:29
SMART'as yra skaičiukų rinkinys, formuoja jį disko kontrolerio elektronika,
pagal tai kokius įvykius užprogramuota sekt ir ką užfiksuoja, o
interpretacija (good/bad) priklauso nuo interpretuojančiojo.
Tavo atveju rezutatas abiejų HDD atveju tas pats - yra nemažai jau remapintų
sektorių, ir tai tikrai nėra gerai, t.y. sveiku tokio disko jau niekaip
nepavadinsi. Tačiau likęs diskų paviršius nors ir ne idealus, bet dar
"vartotinas". Kaip pilnai patikrint diską jau buvo rašyta ne kartą - low
level format/zero fill/erase (čia jau kaip kas vadina visą disko paviršiaus
užpildymą skaitmeniniais nuliukais, duomenys, savaime aišku, po šitos
procedūros neišlieka) ir pilnas paviršiaus skanas (windowsiniai softukai ne
geriausiai tam tinka, bet iš bėdos sueis, principe rezultatai nebent
blogesni gali gautis, tai jei nieko įtartino nepasimatys, reiškias viskas
OK). Su remapintais sektoriais nieko jau nebepadarysi, kai jų šimtai, tai
tikrai optimistiškai nenuteikia, bet iš kitos pusės torrentam tokie diskai
dar sueis, o pats tiesiog karts nuo karto pasižiūrėk, ar tos pozicijos (5
parametras) reikšmės nedidėja.
Kabeliai 5 parametro įtakot kaip ir nelabai gali, tačiau 196, 197 ir 198 -
taip. Pas WD yra 17 pending sectors, aukščiau aprašyta procedūra su zero
fill'u turėtų šitą vietą "nunulint", o sektoriai, jei realiai blogi, peršokt
prie remapintų arba jei geri - grįžt "į apyvartą" (čia jei dėl kabelių buvo
įtartinais patapę).

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/