Tema: Re: skyletas ram, ar ssd?
Autorius: Caponi
Data: 2016-01-28 10:52:32
Visiškai teisingai, senieji visai nepigūs Corsairai buvo Seasonico gaminti
ir realiai buvo pasaka.
Dabar gi net brangiausi jų modeliai "migravo" ant CWT platformų, o tuo tarpu
visos tos pigienos kaip CX, VS ir pan. iš esmės nieko labai gero - taip ten
bent jau galia tikra užrašoma ant lipduko, skirtingai nuo visokių JNC,
Codegen, Intertech ir panašių tvarinėlių, bet su senaisiais HX/TX (spėju,
pas tave vienas jų :-)) ten nieko bendro nėra.
Tai tik mano nuomonė, bet jei tingima labai gilintis kas per žvėris
konkretus modelis yra, reikia tiesiog imt Seasonic'o produkciją (nebūtinai
su jų lipduku, bet dažniausiai jie visgi kiek pigesni būna, nei rebrandinti,
t.y. su kitų "gamintojų" lipdukais), pradžia dabartinių kokybiškų daiktų su
gerais kondikais - S12II serija.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/

P.S. RAM'as pas mane irgi Corsairo, DDR1866 KIT'as, kol kas gyvas :-)