Tema: Re: windows freeze
Autorius: toms
Data: 2016-01-27 13:32:09
On Tue, 26 Jan 2016 19:44:55 +0200, Caponi <caponi@caponi.lt> wrote:

> Aš slieku neieškociau, o tiesiog karts nuo karto kompa normaliai
> perkrauciau (pvz., sekmadieniais, jei jau problema kompa kasdien išjungt
> :-)), tiketina, kad ir problemos neliks.

Aga windowsai priverstinai issireikalauja restarto, cia tiems kurie tingi
isjunginet. Beje darbe taip pat  darau. Tokiu problemu nepastebeta. ir
dirba jau taip kelis metus. Tik kartais isryto randu pabudusi kompa. Matyt
hibernate ne visada pavyksta. Restarta kartais tenka daryt kai noriu kita
os paleist. uzhibernatinus kitas os nepasileidzia.

Tiesiog toks pas mane darbas - tenka su daug softo vienu metu dirbt. tai
norint isjungt, kol viska tvarkingai uzdarai praeina 5 min. O isijungus
kad viska grazint i savo vietas tai dar 15-20 min.