Tema: Re: dėl VGA gamintoju [123 KB]
Autorius: Caponi
Data: 2016-01-15 21:32:29
"MRT" <martynas@fastlink.lt> wrote in message
news:n7bgcv$evh$1@trimpas.omnitel.net...

> as su ASUS GTS250 atsikandau "Dark Knight" versija, vizualiai grazu,
> heatpipes ir t.t.
> temperaturos ziauriai zemos, o idle apsukos per dideles.. bet firmware
> buvo fixinantis,
> kuris vis vien nepadejo.. skriptinau su WinXP gavos.. sumeciau Win7.. teko
> musti bugna..

Šiais laikais tokiem dalykam dažniausiai modifikuojamasVGA BIOS'as, aišku,
ne bet kam rekomenduojama tuo užsiimt, bet norint sutaupyt >50Eur, galima
:-)
Bet kaip ir rašiau, labai galimas variantas, kad to nereikės, su Asus žinau,
ne viena karta VGA pas juos bovo kai idlinant ventiliatoriai šniokšdavo,
paskui būdavo BIOS fix'ai, kurie kaip kada tą ribą sumažindavo, t.y. ne
visada iki tenkinančio lygio, pas Gigabyte kaip ir niekad tokios problemos
nesu pastebėjęs (taip, ne visas VGA čiupinėjęs gyvai, tai negaliu teigt, kad
tokių bėdų niekada nebuvo, bet man nepasitaikė), galų gale visada galima
prieš perkant pasigooglint :-)

> The XTREME GAMING graphics cards are equipped with 3D-Active Fan,
> the industry's first 0dB semi-passive fan design introduced by GIGABYTE
> back in 2007.
>
> Sugalvojom pries 9 metus - tik vis pamirstam panaudot.. vienam kitam
> modelyje tik buna..

Tas tai teip, spėju, tipinis atvejis, kai viskas daroma vardan marketingo -
įdedam kelis LED'us su savikaina už pora bagsų, BIOS'e realizuojam "Silent
Mode", pavadinime darašom "super duper extreme" ir xujakšt +50-60Eur :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/