Tema: Re: vaizdo plokštės
Autorius: Velnias
Data: 2016-01-15 11:24:35
Radau jau darbe laikiną pakaitalą, kad bent vaizdas būtų, o daugiau supratau
kad neverta į tą senuką investuoti, racionaliau bus pasikeisti MB+CPU+RAM už
kelis šimtus €. SSD jau yra, tai pasijaus efektas geriau viską pakeitus.

Ačiū, klausimas uždaromas.

"gt##mg"  wrote in message news:n7abdv$sps$1@trimpas.omnitel.net...

man atrodo turiu butent 9800GT. Kiek € galvoji isleisti?