Tema: Re: laptopo darbui su grafika
Autorius: Caponi
Data: 2016-01-14 19:33:00
Nu kokia gali buti nuomone apie totalu biudzetnyka (jei netycia suviliojo
Lenovo vardas, tai pas juos reiketu dairytis i ThinkPad'us - toli grazu tai
ne tie senieji darbiniai tankai, bet vis dar gana padorus daiktai, visa
kita - eilinis pigus meslas)?
Disklaimeris - tai mano asmenine ir kategoriska nuomone, ji neprivaloma
visiem priimt, o taip pat man aiskint, kad ir pigus kompai veikia, nebutina.

O siaip MRT tau jau pasake i ka pirmiausiai ziuret - jei planuoji bent kazka
daryt su grafika, vienas svarbiausiu dalyku - IPS matrica (zinoma, ju irgi
buna skirtingu, bet kazkodel itariu, kad slepiamas paties biudzetas rinktis
nelabai leis, todel pakaks bet kurio IPS'o). O toliau pagal babkes ir
poreikius.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/