Tema: Re: Rekomenduokit notebook'a
Autorius: Caponi
Data: 2016-01-12 03:47:55
Iš šitų tik HP. Gal aš pasirodysiu ir nuobodus, nes ne pirmą kartą
praktiškai tą patį rašau, bet atvirai pasakius aš 4xx serijos ProBookams
neabai matau alternatyvų. Taip, jei reikia kažkokio ultra lengvo ar
"žaidiminio", ar dar ten kokio išskirtinio, tada reikia ieškot kažko kito,
bet jei reikia tokio tipinio NB, tada nėra ko gaišt laiko nagrinėjant
dešimtis variantų.
Šiuo atveju tiek Lenovo, tiek Dell modeliai ir šiaip dar žemesnės klasės.
Tik kaip ir MRT siūlyčiau pasižiūrėt ar nėra kažko tinkamo iš G3. Pas juos
ir ekranai kiek geresni, ir kiek lengvesni, ir dar fainas momentas - jei su
SSD disku pirksi, tai jis bus M.2, o SATA vieta laisva, paprastuoju būdu
galima įsmeigt įprastą 2.5" HDD (pas 17" berods net 9.5mm lenda, bet šitą
reikėtų pasitikrint, nepamenu tiksliai), jei pirksi su HDD, tai garantuotai
bus laisvas M.2 socketas SSD'škei.

O šiaip pardavęs aš jų dar nuo 4530s/4730s laikų (taip turbūt kokie 5 metai
atgal) bbž kiek, problemos buvo tik su 1 aparatu (berods 4540s, kažkas su
matrica, tvarkė garantinis), taigi, mano asmeninė statistika džiugina :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/