Tema: Re: Obuolinis klausimas
Autorius: Velnias
Data: 2016-01-04 21:44:37
Kad iDeale visi su "DC" aprašyme. Kituose e-shopuose jei su "DC", kaina
panašiai kaip iDeale, jei analogiškas be "DC" - ant 100-150€ pigiau. Darau
išvadas, kad tai kažkokie senesni modeliai su silpnesniais procais (nes visi
kiti parametrai kaip ir vienodi), bet noriu patvirtinimo iš geriau oboliuose
besigaudančių.

"Dainiushas"  wrote in message news:n6ehkq$qg2$1@trimpas.omnitel.net...

o tai antras tiesiog ne su RU klava?

guglink kodus, MF855ZE MF855RS etc