Tema: Re: Yra hdd su W10 ir kas bus?
Autorius: Nerijus
Data: 2015-12-25 17:58:44
Uzsikraus , bet aktyvacija nuleks, kadangi aktyvacija susijusi su hardvaru
ir saugoma microsofto serveriuose. Gal butu paprasciau instaliuoti is cd ar
usb ir panaudoti vaistus?.  Dar yra kitas variantas dedi harda  jei
uzsikrauna skambibni pagalbos numeriu y microsofta ir sakai kad problema
uzluzo video plokste , tu ja pakeitei y turima o tada dingo aktyvacija.
Pagal zmoniu atsiliepimus forumuose tai veikia tau aktyvuoja ar seriala
pasako.... gali bandyti.