Tema: Re: buchalterijos kompiuteriu atnaujinimas
Autorius: MRT
Data: 2015-12-21 18:06:45
> Jeigu naudoja koki LibreOffice Calc programa excel'inem lentelems
> calculiuoti, kuri moka isnaudoti tik viena branduoli, tai tokiu atveju
> CPU su 4 ar 8 corais, nedarys jokio gerio (tik ora geriau sildys).

be apkrovos ir oro nesildys.

> Geriau tokiu atveju rinktis greitesni naujausios Skylake architekturos
> branduoli, nei kruva letesniu branduoliu. Siulytas Pentium G4400 butu
> pigiau ir likusia dali galima skirti SSD 128GB ar net 250GB ir RAM'ui.

kai parodomas kompas su i5, kai jis tarkim nebutinas,
tai finansiskai 250GB SSD ir 2*4GB RAM nera kosmosas.
~128GB SSD santykinai nera labai jau palankia kaina - Crucial/SamsungEvo ~75Eur

Lenda tokie BX200 240GB ~75Eur, bet jie man itartinoki:
http://www.skytech.lt/ct240bx200ssd1-ssd-crucial-bx200-25inch-240gb-540490mbs-7mm-95mm-adapter-p-282722.html

> Jei buchalterine programa moka naudoti daugiau branduoliu, tai gal tada
> verta mastyti apie deveta rinkinuka su i5 2400 imetant ten tik SSD ir
> daugiau RAM'o jei jo prireiktu.

Naudotas prasmingas, jei norima pataupyt su PC+OS..

Windows 10 Home OEM'inis ~100Eur
Windows 10 Home Retail'as - ~117Eur
Windows 10 Pro OEM'inis ~150Eur
Windows 10 Pro Retail'as - ~230Eur

vs

Lenovo ThinkCentre M81 SFF
Intel i5-2400 3.1 GHz/ 4.0 GB RAM/ 320 GB HDD/ DVD-RW/ Win 7 Pro - 240 Eur
Kompaktiskas, dalys +/- standartines..
http://www.gigasiste.lt/naudotikompiuteriai.html