Tema: Re: Noebooke CPU temperatura apie 80 - blogai?
Autorius: Caponi
Data: 2015-12-21 11:26:29
Paciam procui tai tikrai nieko (nebent ta max temperatura palaikoma nasumo
saskaita, t.y. procas throtlinasi), problema tik kai buna kreivai
suprojektuoti viduriai, tas karstis persiduoda ir tam, kam visai nebutina,
pvz., HDD kepa kokiuose 60 laipsniu...
Arba dar buna variantu, kad pagaileta metalo radiatoriuj (taupomos ir
babkes, ir svoris) ir ties max apkrova ausintuvas kaukia.

Jei ka, tai apie tavo Aceri nieko nepasakysiu, nepazistu as ju, cia siaip
tokie daugiau apibendrinti pamastymai balsu buvo :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/