Tema: Re: Darbo laptopas ~1300e
Autorius: nesvarbu
Data: 2015-12-15 23:05:29
o jei koks softas nedirbs/dirbs nekorektiskai kas atsakys a? a) Apple b)
softo kurejas c) microsoft, realiai Apple gal ir bandys kazkuom pagelbet bet
finale pasakys "sorry mes bandeme bet negalime padet bla bla bla", softo
kurejas pasakys "tinkamo veikimo Apple hardware mes negarantuojame,
neskaitei FAQ eik sikt" Microsoft ir graziai pasius nx.."kreipkis arba i
Apple arba i softo kureja"