Tema: Re: Kaip daryti clean instala?
Autorius: Bronco
Data: 2015-12-15 01:50:23
On 2015-12-14 23:51, Sigitas wrote:
> Labai ačiū už viską.

Prašom.

Bandysiu trinti tik tą 120GB, nes vėliau žadu
> sistemą perkelti į kitą (greitesni dvigubai) SSD, o ten 120GB. Tai
> 160GB(visas dabartinis) tuomet netilps, o suinstaliavus
> stumdyti(resaizinti) tikrai nedrąsu...:)

Aš suprantu tavo logiką, bet ji pagrįsta kiek neteisingomis
prielaidomis. Pirma prielaida, kurią jau jaučiu tavo tekste, jog tu
neplanuoji daryti tos 40GB particijos bakupo, o tai problema. Nebūtinai
kas nors blogo įvyks, bet daryti bakupą prieš kažką keičiant disko
struktūroje yra tiesiog privalu.

O jei tu padarytum bakupą, tai tau mintis netrinti to skirsnio atpultu
savaime ir pasidarytum realiai švarų instalą su visais secure erase.

O dėl resaizų nesirūpink, nes iš esmės visas šiuolaikinis image softas
tai daro automatiškai ir be jokio naudotojo įsikišimo. Nereiks net
kalkuliatoriaus naudot :) Gali nors terabaitiniam hdd image padaryt ir
recoverinti ar klonuoti jį į 120GB ssd. Svarbu, tik kad duomenų tame hdd
ar jo skirsnyje būtų mažiau, nei 120 GB.