Tema: Re: Missija neįmanoma - naudinga patirtis.
Autorius: Vytooks <vytookas @ gmail.com>
Data: 2015-12-14 14:20:58
Čia jau principo reikalas.
1. Jei aš negalėčiau įrodyti, kad esu tikras savininkas, gal ir logiškas
būtų reikalavimas kreiptis į servisą kur vagį jau laukia policija. O aš
pirkau internetu ir 1a kontora sakė bet kada gali patvirtinti mano pirkimą.
2. Normaliai passwordo hint'ą turi nustatyti tas, kas jį sukūrė ir niekas
kitas. Dėll'as aišku gali turėti savo master password generatoriu, bet lupti
už tai bapkes čia REKETAS.
3. Kompui jau 4 metai, todėl 30 jevrų sudaro nemažą jo vertės dalį