Tema: Re: comm: GTX 780 - GTX 970 - Saitek X52
Autorius: andrius
Data: 2015-12-11 00:19:54
Na sprendziant is to ka radau internete pries pirkdamas - X52 daznai
pasitaiko su broku tiesiai is gamintojo. Buvo kas skundes, kad nusipirko
- neiveikia ir tik is kazkelinto pakeitimo gavo normaliai veikianti
daikta. Man pasitaike tvarkingai veikiantis.

Apie 2007 metus Saitek'a nupirko Mad Catz ir po to suprastejo kokybe.