Tema: Re: nuomonės Lenovo T serija vs X serija
Autorius: Exo
Data: 2015-12-10 10:46:26
Šiaip dar toks pastebėjimas iš praktikos, tiesa gali būti sutapimas ir nieko daugiau, bet mirusių T aš mačiau way mažiau nei mirusių X....

Exo

"Caponi"  wrote in message news:n4bdm2$jkh$1@trimpas.omnitel.net...

X - mazesni, lengvesni, matricos 12"-14", T - daznai kiek galingesni,
matricos 14" arba 15"
O siaip kazkokiu principiniu skirtumu nera, t.y. lygis +/- tas pats, o
skirtumai matosi skaiciukuose

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/