Tema: Re: reikia printerio
Autorius: Sniegas
Data: 2015-12-08 20:03:22
Pasitarsiu su šeima, už kiek paleisti. Jis nedaug naudotas, tik gamyklinė
kasetė išnaudota ir kita, po to gamyklinė papildyta. Po to nupirktas naujas
spausdintuvas, šitas liko. Elektrėnai, jei ką.

"VanDamas"  parašė naujienų news:n46tf3$taf$1@trimpas.omnitel.net...

Na, nežinau kokie paties dėl lūkesčiai dėl kainos, bet man gali būti
brangokas. Kiek norit pinigų?