Tema: Re: kompo pakomplektuoti
Autorius: MRT
Data: 2015-11-24 16:30:49
> aisku, supratau itikinai del G4400, kaip suprantu videlka geriau palikti
> integruota ar visdelto kokia paprasta atskira?

integruota.. kazkiek ir jos pakaks, ypac jei nera ketinama zaisti kazkoki konkretu geima..
susirasi toki, kuris padoriai veiks - ta ir zaisi.. uzsirausi ant reiklesnio - stabdo meti
lauk arba tada galvoji ar nori tu butent to geimo, kad idet kokia padoresne video.
Ateiciai - parduotuvej uz pigiau nei 100Eur is esmes yra ne zaidimams skirtos videlkos.

> ir dar koks paprastas hardas 500 ten buna black su 5 metu garantija?
> ar jie jau dzin? imi koki samsunga ir viskas?

ka reiskia "500"?.. tikrai nieko nesandeliuosi?.. 2TB kaina +/- normalesne:
http://www.skytech.lt/search.php?keywords=DT01AC
kas del garantijos 5 metu gal dzin..

o jei 500GB tai man tokie +/- sueina (darbe desktop'uose sumesti)
http://www.skytech.lt/0j26005-vidinis-diskas-hitachi-travelstar-z7k500-500gb-sata3-7200rpm-32mb-7mm-p-120863.html
prireikus gali pasidaryti isorini HDD, maitinama tik is USB'o.