Tema: Re: Samsung nešiojamo HDD garantija?
Autorius: Sniegas
Data: 2015-11-21 19:40:47
Pasirodo reikia suvesti tą serijos numerį, kuris užrašytas ant dėžutės, o ne
tą, kurį disko tikrinimo programos rodo. Po to pasileidau Seagates diskų
tikrinimo programą, kuri, beje, neina ant Windows 10, teko traukti iš
sandėliuko kompą su Windows 7 ir ją paleidus rašo - test FAIL. O FAIL ir
reiškia FAIL, nesvarbu, kiek ten badų yra. Garantija galioja iki gruodžio 28
dienos. Užregistravau gedimą, pirmadienį supakuosiu ir išsiųsiu.

"Night"  parašė naujienų news:n2q2ds$kbq$1@trimpas.omnitel.net...

Nu tai logiskai jei prikai samsunga, tai ir ieskok teisybes pas samsunga, o
ne pas ta, kas kazka kazkur nupirko. Bet ar nepasius taves gamintojas nx del
tokio radikalaus "trukumo" kaip vienas bad'as?