Tema: Re: 1440p vs 4k
Autorius: nekas
Data: 2015-11-18 16:59:02
Blin. Tai kaip ir padėtis be išeities. Įtariu 28" 4k ir 27" 1440p side
by side irgi nestebuklas tada. Geriau būtų 21" 1080p šalia 27" 1440p...

O tikrai be scalinimo 4k 28" raidės smarkiai per mažos? Kažkaip
tikiuosi, kad gal normaliai visai... Nes 1080p kokiam 13" laptopo ekrane
tai man pats tas... tai čia realiai 2x dydis ir 2x rezoliucija... :)

O jei 1440p tada jau reikėtų iš karto apie 120/144Hz galvot, o čia jau
reikia apsispręsti iš karto ilgam laikui kol turėsi tą monitorių ar būsi
prisirišęs prie ATI ar Nvidia.

Nėra ką pirkt :( Mhm. First world problems.