Tema: Re: SDXC formatavimas i FAT32
Autorius: Vytooks <vytookas @ gmail.com>
Data: 2015-11-18 13:28:05
Prisimenu man tėvas visą laiką aiškindavo, kad mylėti reikia tik tuos, kurie
tavę myli, pagal principą:  tu man - aš tau. Nepatinka žmogus - viso gero.
Sakau, kokia čia meilė? Čia biznis. Nebūna meilės su sąlyga.
Jei jau tęsti Jėzaus pamoxlus, yra jo tokiė žodžiai:
Lk 6:32 "Jei mylite tuos, kurie jus myli, tai koks čia jūsų nuopelnas? Juk
ir nusidėjėliai myli juos mylinčius."

http://biblija.lt/index.aspx?cmp=reading&doc=BiblijaRKK1998_Lk_6,32