Tema: Re: HDD S.M.A.R.T (+jpg)
Autorius: MRT
Data: 2015-11-13 09:17:10

> Kas ten neina suprast? Galva prilipus prie paviršiaus per kelis nanometrus! Dėl (mikro) vibracijų, kratymo, smūgių (ne, G-Sense'as
> toli gražu ne nuo daugumos smūgių saugo), dulkių (į vidų iš lauko gali <..>

stabdyk.. neina (man) suprast EN->LT sitos vietos:
lubricant, so that the read-and-write head will simply glance
off the surface of the platter should a collision occur.

kas i ka atsitrenkia ir prie ko tas "vazelinas, kad/taigi" = "lubricant, so"..
ir tas collision occur'as del to, kad "simply glance off"?

> Nereikia gilių ir išsamių argumentų ieškoti tokiame glaustame wikipedia straipsnelyje. Ten tik glaustai išvardinta

cia tu pasiuntei skaityt literaturos.. po to, kai as pasakiau,
kad mechaniskai stuktelt tik per viena sektoriu yra sunkoka..
ieskot gali po visa www .. noreciau pamatyt mechaniskai pazeista
viena sektoriu, o kiti sveiki (arba pazeisti tik tiek, kad nuskaitymo neitakoja).

> Google'as sau nusprendė, kad net ir vienas bad'as yra critical threshold. O statistika aiškiai ir patikimai rodo, kad <..>

Statistiskai teisinga, bet tai nera garantija.. Ir teisingai
pastebejai - google sau nusprende, o as sau kiek kitaip nusprendziau.

> Soft bad'ai apskritai yra out of scope.

neitikinai.. lieka in scope..

> mhdd tiesiog perrašys užstabdžiusią vietą, t.y. sektorius ir tie sektoriai bus sėkmingai skaitomi (su pataisytu ECC). Soft bad'ai
> neturi šansų tapti remap'intais.

po to kai sekmingai juos perrasys, papasakok dar ka MHDD/HDD kontroleris
atliks SMART'e esanciam atributui "current pending".. (ka ir ka parasysi man px)

> Ir neturi būti. Čia gi probacija: sektorius pataisytas, sėkmingai perskaitomas/įrašomas (gal tik lėtesnis), tačiau užkliuvo
> firmware'ui, kad problemos jame kartojasi ir seka, kaip jis elgiasi. Kandidatas į remap'ą, kuris bus daromas, kai/jei firware'o
> tolerancijos skaitikliai viršys ribą.

tesk tokiau.. SMART keli ne nuliai del to, kad firmware koks bugovas..