Tema: Re: Kas atsitiko?
Autorius: Caponi
Data: 2015-06-03 13:19:45
Idant tusciai nefantazuot mano atsakymas butu toks - ta siuolaikini LLF,
ZeroFill, Erase ir visaip kitaip vadinama procesa atlieka n+1 programu,
pradedant nuo specializuotu HDD gamintoju softuku, tesiant per universaliaja
testavimo "klasika" kaip MHDD ir pabaigiant kruvom visokiu daugiau ar maziau
zinomu utelyciu. Kiekvienos ju detaliu veikimo principu ir algoritmu as
niekada net neturejau minties nagrinetis, tai jei jau tamstai tas baisiai
aktualu - veliava i rankas :-) Man svarbu galutinis rezultatas - ta LLF
procedura (ar kaip kitaip ja kam norisi vadint), grubiai tariant, sukrutina
visus disko sektorius (galiu tik spet, kad principas paliubomu visur
panasus), o paskui praskenavus pavirsiu galima daryt isvadas apie disko
bukle.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/