Tema: Re: NAS + HDD namams? koks?
Autorius: Caponi
Data: 2015-05-17 13:40:02
"neilas" <neillas@gmail.com> wrote in message
news:mj9kuf$nd0$1@trimpas.omnitel.net...
> Noriu namams (backup + media failai) NAS serva su HDD diskais.
> Variantai NAS tokie:
>
> DLINK 327L (150 Eur)
> http://www.dlink.com/uk/en/home-solutions/share/network-attached-storage/dns-327l-2-bay-network-attached-storage
>
> SYNOLOGY
> DS214 (265 Eur)
> http://www.skytech.lt/ds214-synology-ds214-2bay-sata-1ghz-512mb-gbe-lan-2xusb-1xusb-p-212577.html?gclid=CKby0P6yyMUCFfMZtAodAQ4AeQ
>
> Ar
> verta moketi 115 Eur daugiau uz SYNOLOGY, nes aprashymai webe DLINKO labai
> [...]

Sito labai nepakomentuosiu, senokau jau giliau domejausi, bet buitiniai
NAS'ai man asocijuojasi su QNAP, Synology, Netgear. o D-Linkas toks
rizikingas gamintojas - kai kurie jo produktai (ne tik apie NAS'us snekant)
visai vyke, kai kurie praktiskai atviras sh..., zodziu, jei nieko blogo apie
konkretu daikta neisskaitei, tai gal cia tas is geresniu bus :-)
Bet as beveik neabejoju, kad galimybes pas Synology bus platesnes, kitas tik
klausimas, ar ju visu reikia, jei tavo tikslas tik tupa duomenu saugykla
turet be planu ten kazka spaust daugiau...

> HDD:
> 4 TB SEAGATE SURVEILLANCE 5900 rpm
> arba
> 4TB WD RED 7200 rpm
>

> Kuris diskas geresnis? Aciu uz nuomones

Vienareiksmiskai RED'as:
1. Ir mano, ir daugelio zmoniu nuomone tai siai dienai patys geriausi
saugykloms skirti diskai (tiesa, backupu butinybes niekas neatsauke).
2. Konkretus Seagate absoliuciai netinkamos serijos, jie skirti vaizdo
stebejimo sistemoms, o ne svarbiu duomenu saugojumui ar darbui RAID'e.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/