Tema: Re: Pasidalinkit patirtim apie interneto tiekejus Vilniuje
Autorius: Caponi
Data: 2014-10-27 19:21:01
Na va trumpa ataskaita apie rezultatus - nusprendziau surizikuot su
Fastlink'u (aciu MRT uz kaip visada daug naudingos informacijos :-)).
Neskaitant to, kad technariai isverte ankstyva ryta is lovos diena anksciau,
nei buvom susitare :-), viskas kol kas axujenna (naudojuosi jau savaite), su
3x brangiau kainavusiu B4Net'u nera net ka lygint, greiciai stabilus, jokiu
duobiu ir uzlaginimu.
Gal dar ir anksti daryt toli siekiancias isvadas, bet nuojauta kuzda, kad
nieko geresnio siai dienai ir buti negali, t.y. prisikabint nera prie ko
(tiesa, net neabejoju, kad su kokiu Skynet irgi butu tas pats), o va kaina
dziugina - paemiau Eko plana ir apmokejau uz 3 metus i prieki, tai gavosi
450Lt, t.y. juokingi ~12Lt/men.
Zodziu - recommended :-)

--
Caponi