Tema: Re: Problema su spausdintuvu
Autorius: Shlipsas
Data: 2008-08-12 14:04:39
kazhkada kai kuriau blanka su wordu, niekaip negalejau atsikratyti linijos
salia logo. Irgi kazhkokia mistika buvo. Bandant nukirpti logo gabaliuka,
kur ta linija budavo - linija priartedavo prie logotipo arciau. Tuo metu
nesugalvojau nieko kito, kaip toje vietoje, kur matoma linija atspausdinus -
uzhdeti balta kvadratuka blanke. banalu - bet veike.

--

Shlipsas
865920307