Tema: Re: kompo laikrodis veluoja...
Autorius: Mohammedas
Data: 2008-03-25 15:26:43
niekas nenumiro, viskas veikia, chipsetas intel+ ati2600 kuri manau ir kelia
problemas, todel instaliuotas ant svaraus kompo tiesiog draiveris (per
update driver) be jokiu control panel ar ka ten ati turi. nes suinstaliavus
tuos visus ati papildus prasideda kad neveikia nei standby nei
hiberneitas...
aj draiveris tai firegl 8.44 nes man reikai firegl kad butu o ne radeon.
visa kita opengl ir d3d ir visas kompas ir visi irenginiai veikia be
problemu.