Tema: Re: PC zaidimams, reikia komentaru.
Autorius: Zose
Data: 2008-03-25 10:56:56
> x64 platforma buna dzaniausiai "pegdaug". nebent x86 paleidai su 4 gb
> ramo`o....

normaliai tos x64 platformos siuo metu, 16 bit softas nesisuka, dar keletas
smulkmiu. x86 buvau paleides su 4gb ramo[2k3 32bit], bet. luzinejo po
menkiausio win updeito ir iki tokio lygio kad reikdavo perinstaliuot. taip
ir nepasiseke suinstalint visu updeitu. 64bit winXp praktiskai niekuom
nesiskiria nuo winXP 32bit, neina tik 16bit softas, galbut dar kazkas labai
specifinio. draiveriu pilna, netgi mano senukui live! 16bit yra gamintojo
draiveriai. jis tikrai netures problemu jei perka nauja kompa zaidimams su
operacine, winXP/vista 64bit, draiverius ras CD/DVD