Tema: Re: Dar karta priminkit WRT54GL ar .... ?
Autorius: Bronco
Data: 2008-03-21 17:13:31
Gali paieškoti o.networks senų mano postų, esu viską papasakojęs. Jei nerasi, tai atsakysiu iš praktinės pusės, nekartodamas techninių detalių - jei aktualus wan>lan ir wan>wlan pralaidumas, tai ASUS geriau (procas 240Mhz vs 200Mhz Linksys). Visais kitais atvejais pirkčiau WRT54GL. Dėl Buffalo nieko nesakysiu, nes praktikoje jo nebandžiau. Dėl jautrumo sunkus klausimas, nors ir bandžiau abu, bet turiu tik subjektyvią nuomonę, nes specialių testų jų jautrumui sulygint nedariau. Man pasirodė, jog Linksys truputuką geriau "traukia", gal dėl dviejų išorinių antenų.