Tema: Re: Del kompiterio ir ram upgrade
Autorius: Darenas
Data: 2008-03-21 14:35:19
Supratau, aciu!
Paskutinis klausymas, ar uzteks 560W maitinimo idejus ATI 3870 x 2 plokste? Ar reiktu atskiro papyldomo maitinimo?
Puslapis raso kad 550W reikia, tik nesupratau ar jai vienai ar bendrai kompui..
http://ati.amd.com/products/radeonhd3800/requirements.html

Aplamai ar verta i toki kompa, tokia plokste deti?
Gal kokia kitokia geriau veiks?

Daug klausymu, kaip pries sventes :)

Darenas