Tema: Re: Kompas "freezinasi", kodel?
Autorius: obliarka
Data: 2008-06-19 17:30:47
athlon 600 + 192 ram sukasi xp ir jokiu strigimu nera, taip kad antkompo
nevarykit, turi vezht :)
nu tiek kad motina pas mane dfi bet irgi kazkuris ten via chipsetas.

siaip ka as daryciau tai pirma pasizieciau event vieweri, paskui bandyciau
kilint procesus (aisku ne su defaultiniu windowsu task manageriu, nes ten
neviska gali rodyt ir nukilint maziau leidzia), gesint servisus - jei
freezinasi daznai tai turetum rast. Blogiausia buna kai simptomai pasirodo
retai ir nenuspejamai.