Tema: Re: del Blu-Ray
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2008-06-16 15:24:19
"Rokas" <roksas@inbox.ru> wrote in message
news:g35jgs$pno$1@trimpas.omnitel.net...
> pixmanijoj maciau uz 350lt keptuve (?)
Gal tai kinietisko standarto? Pries keleta metu CEBIT'e kinai pristate savo
25gB produkta, kuris gaminamas panaudojant ta pacias technologines linijas
kaip ir DVD irenginiams. Parodos metu blu-ray kaina krito 1,5 karto.
Lietuvos masinese informavimo priemonese apie tokius irenginius, kurie
ateityje galetu irasineti iki 50gB info i viena puse "blyno" dar nesu
uztikes. Todel apie Blu-ray be garantijos, kad nuskaitys kinietiskus diskus,
jokiu planu nekuriu. Tai taip pat biznis - tyleti apie, ko gero, labiau
konkurencinga produkta. Jeigu neklystu tai tai kinai yra padare su VCD. Kai
vakarai "stume" DVD produkta tai kinai iskiso SVCD ir padare nebloga bizni.