Tema: Re: Pasiulykit pls ....
Autorius: AS
Data: 2008-06-13 11:20:41
"Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message
news:g2t7lp$iva$1@trimpas.omnitel.net...
> negadink ranku, o nuspirk patogia kede, susireguliuok stalo auskti ir
> laikyk alkunes ant stalo
> patogesnio dalyko as kolkas nesuradau. nuo tavo isvardintu variantu tik
> blogiau bus.

Aukstis etc kazbeko, bet didele pele yra geras dalykas. kadaise turejau
tokia Logitech MouseMan Optical. Grazia nepavadinsi, bet visa ranka ant jos
guli. Stumdziau, maigiau keleta meteliu, kol ji iskeliavo i amzinosios
medziokles plotus. Tiesa, plastmasinis jos pavirsius irgi toks labai jau
apsiveles buvo, o kadangi plastmese minksta, tai ir valymas dregna servetele
nelabai ka sprende. Ejau per daug parduotuviu, bet nieko panasaus neradau,
visos vis per mazos, per siauros, forma ranka varginanti.... Galima testi.
Vienintelis is tos serijos dar randamas daiktas, bet jau raudonojoj knygoj
tturetu buti itrauktas, tai MouseMan Trackball. Is esmes gal tik pasiziureti
formai, bet siaip trackball IMHO tik laikinas grauziko pakaitalas, nes tas
rutulys stumdomas tik vienu nyksciu i visas puses, o tas gresia rimtom
sausgysliu problemom. Galu gale pasirinkau maziausia blogybe - MX1000. Beje,
Revolution MX kazkaip irgi nevisai man rankai pasirode, o ir mygtuku ten
labai jau daug vienas salia kito... As pasakiau, hau.