Tema: Re: kompas-mediacientras, kokie komponentai?
Autorius: mano
Data: 2008-06-12 19:11:42
kadangi turiu cabeline kur rodo hd filmus muzika ir etc , nera tikso siustis
filmu ish interneto ir juos ziureti +
ziuriu blue ray diskus pas mus ju nuoma nieko nekainuoja,
ps3 kainavo 450$
tai pagal kaina geriausias sprendimas
br palyeris
ps2/ps3 zaidimus zaisti galiu
internetas weikia
ir dar dauk visko palaiko ko netureejau dar laiko issiaiskinti .

o pc buvau susirinkes , bet nepatogus valdimas , windows stabdo visa reikala
ir seip belekas ,

"Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message
> ko pritruko?? ps3, xbox360 - taip pat svarstomi variantai.
>
> "mano" <noriu69@yahoo.com> wrote in message

>>> alternatyvu?
>>> 4. 1366px telikas, kazkoks pusiau HD, emblema jei neklystu "HD ready" ar