Tema: Re: --==Dalyvių sąrašas==--
Autorius: MaK
Data: 2008-06-07 01:46:02
tai...galejai dar speti :).

smagiai padiskutavom, vos ne iki  "ei, lama nifiga tu nerauki", aneku
prisiklausem, pavalgem, paaaagerem ir kazkaip grizom autopilotu namo. gan
greitai ...  (cia apie 0-0 sneku. kur ethera su mrt nuvare dar lieka
paslaptys  :) . vienzo, gaila kad nesudalkyvavai, bet visaip buna, svarbu
pasibaige giarai...  ;]