Tema: Re: hdd uzlinko
Autorius: MRT
Data: 2008-06-04 23:55:48
> maxtor 250gb, girdis kalimas, turetu but galvutes problema. Reikalinga butu
> istraukt visa ar bent dali informacijos, ka tai galetu kainuot ir kas galetu
> tuo apsiimt? miestas kaunas bet galima butu ir kitur pristatyt.

praktiskai reiketu pasiulyti viena is guru - hdd.exe .. kainu nezinau, bet is
bendravimo stiliaus ir atsakymu ta tema vienas is tu kuriais pasitiketi galima..
kadaise buvo rekomenduoti matrix.lt.. jiems tenka deti minusa, kadangi
nukreipiau klienta su problema pas juos.. padet nesugebejo.. is serijos,
jei butumet is karto kreipesi.. jei nebutumet leide scandisko.. galbut ir butu...
Finale is klonuoto hdd pavyko istraukt reikiama info su testdisk-6.9..
Gal nepakliuvo uzsakymas pas geresnius specus.. taciau deme lieka, kai jie
neistraukia.. o as toje srityje gan pavirsutiniskas zinias turintis, tarkim netyciom
sugebejau istraukti reikalinga info.. man aisku is to prikolas ir bonusas kliento akyse :)