Tema: Re: Mini HW myletoju susitikimas
Autorius: Bronco
Data: 2008-06-04 11:53:45
Jei su mašinom nieko nebus, tai susidėsim į kurpines viską, ne bėda. Šašlykinę veštis visai nebūtina, o iešmus galima smagiai prie dvitačio rėmo pritvirtint. Palei dviračių taką, neprivažiavus Žaliųjų ežerų, yra miške įrengtos poilsio vetos, su suoliukais, laužavietėm, gal ir šašlykinėm, nedažlibinau savaitgalį pro šalį mindamas. Tad ten dar smagiau, ramiau ir maloniau bus, nei prie kokių Gulbinų ež.. Kas iš dalyvaujančių gali pasiimti iešmus?

Dėl laiko jau galutinai nuspręsta, jog penktadienį 18.30 prie Jeruzalės "IKI" ? Mano asmeninis orakulas prognozuoja gerą orą penktadienį ;)