Kai duodi, privalai motyvuotai aprasyti gedima, nes kitaip tik patikrins kad prietaisas isijungia :( (patarimas: paieskai aprasyme deklaruotu parametru ir megini savo problema pritempti prie neatitikimo jiems ) Jei dar pora kartu vaidina, kad viskas gerai, reikalauji rastisko patvirtinimo kodel tvirtina, kad prietaisas geras ir eini i vartotoju teises. "marazas" <marazas@takas.lt> wrote in news:g20oq8$nbq$1@trimpas.omnitel.net: > Tame ir esmė, kad elektronikos prekėms šitas dalykas negalioja. > Paskaityk įstatymus prieš kalbėdamas. Yra visas sąrašas prekių, > kurioms tai negalioja, į jį įeina praktiškai visa kompiuterinė/buitinė > technika, žodžiu elektronika. Vat rūbus, avalynę, tai gali gražint > laisvai. Kitas dalykas, jeigu daiktas yra nekokybiškas, tuomet jau > galima kažko išsireikalaut. > > "Drageris" <rasyk@man.lt> wrote in message > news:g1usee$vh3$1@trimpas.omnitel.net... >> trigras wrote: >>> Velnias wrote: >>>> nemelas. Patikrinta ne karta. >>> >>> nezinau ka tu tikrinai, bet tai kas buvo parasyta, tai - melas. >>> >>> Jei prekei galioja garantinis, turi taisyt (ar kiti alternatyvus >>> budai) bet kada, pakol galioja garantinis, joks 14 dienu negalioja. >>> Je elektronikos preke yra nesugedus - pardavejas gali jos nepriimt >>> nepriklausomai nuo jokiu 14 dienu. >> >> europi tu net triusikus jei neprikakojai gali grazinti per penkiolika >> dienu, jei nepriima gali rasyt skunda ir vis tiek tures priimti, >> Lietuva europoi tik "ant popieriu".