Tema: Re: ka pridirbes HP su draiveriais?
Autorius: Feniksas
Data: 2008-06-02 14:14:04
kad keistai nuskambes, bet mano patirtim, kuo brangesnis HP aparatas - tuo
geresni draivai, bet gal cia karma... :/
paziurek tokiu software, kuri eina prie gamintoju, kaip Linoscan serijais
Heidelberg ir pan, jie turi programas, kurios yra unifikuotos daugeliui
rimtu skaneriu.
as kazkada gausiai nustebau, kai prie ju einantis softas tinka daugeliui
skaneriu, aisku priklauso nuo editionu

pavadinimu nepamenu, bet susizinojes ji per torrent ar dc rasi laisvai.

pvz http://www.silverfast.com/product/HP/en.html