Tema: Re: Q:Saphire vs Asus vs..
Autorius: Paul_
Data: 2008-05-30 15:22:30
Placiau nesigilinau, kas kaip ir kodel, todel nieko konkretaus patarti negaliu.
Tik ziureciau visu pirma i konkretaus modelio review oc atzvilgiu ir i jo kaina. Ausinimas nera aktualus, nes pats suprantu, jog tai isprendziama ir prireikus keisciau i daug efektyvesni.
Pirkimo kriterijus turetum pats susidelioti pagal savo poreikius.

> Supratau, bet vat klasusymas, kuris istikruju turi prieaugi?
>
> Man labai keista tame review buvo, kad tokio pacios kortos ir apie ASUS buvo parasyta, prasta vaizdo kokybe, turiu minti kokybe, o ne sparta.
> kaip to pacio modelio kokybe gali skirtis?
> (kokybe tikrino, tipo su spec. kamera filmuojant ar panasiai)
>
> Perfomancas - kita kalba.
>
> Darenas

>>> 2. MSI HD 3870 512Mb.
>>> 3. Nvidia