Tema: Re: kuria garso sistema palikti?
Autorius: GS
Data: 2008-05-29 18:54:42
Na as irgi pasidariau kompo atnaujinima, dabar ten kazkas is Gigabyte su
iP35 ir Realtek 8 Ch audio. Sekantis atnaujinimas bus garsui, kad ta esama
meshla galeciau isjungt. Kadangi nesu kompozitorius ar labai jau advanced
melomanas, tai matyt pasirinksiu Audigy. Bet mano atveju lemia ne garso
kokybe, o tai, kad Realtek'o draiveriai yra kreivi. Pvz., padavus analogini
garsa i Line-In, as jo negaliu girdeti per SPDIF. Creative labiau save
gerbia ir tokiu spragu nepalieka.