Tema: Re: WiFi routeris is Fon.com
Autorius: Rokas
Data: 2008-05-29 15:16:47
bute routeris stovi virtuvej. Kompai su routeriu sudaro alkune (t.y 90
kampu, kai routeris vidury. Patrukcioja man, kartais dingsta my place visai.
Resetini - padeda. Uzdejau dar lafontena, galvojau range isples, bet ji
kadangi kryptine, tai uz saves nelabai duoda rysio. Atsuku ja i viena
kompa - liux, bet 5 padalu nebuna, kad ir per viena siena. O kitam kompui
trukineja inetas.

Manau, kad siustuvas jo piguviskas ir prastas.
Tai tiek is jo naudojimo.