Tema: Re: Q: LCD 19+ WIDE darbui / namams
Autorius: vytjon
Data: 2008-05-27 08:57:51
krx wrote:
> O jei biurui, į ką žiūrėti? Ar TN matrica ką nors groja toj vietoj?
> Principe svarbiausia minimalus akių gadinimas, taško dydis ir
> rezoliucija, kad kuo daugiau lentų tilptų.

   Na, aš ir biurui stengiuosi TN neužsakinėti (iš kitos pusės - ir
darbai šiek tiek specifiniai) :)  Jeigu finansinė padėtis nėra "I am
cheap, give me a bad monitor" - siūlyčiau rinktis ne TN monitorius.
Viena bėda - 20" plačiaekranių monitorių pasirinkimas labai jau skurdus,
  o 24" - brangūs bei, mano nuomone, jau per dideli.

   Rekomenduoju paskaityti
http://www.xbitlabs.com/articles/other/display/lcd-guide-f2007.html -
bus lengviau orientuotis.