Tema: Re: uzia ventiliatorius, ka daryt ?
Autorius: Alvidon
Data: 2008-05-26 15:13:30
Ech, keistai tu mastai... Juk žmogui reikia nusipirkti ventiką su kuo
mažiau rpm'ų. Pardavėjas tai supras (jei ir nesupras - ne bėda, rpm'ai
ant ventiko pakuotės užrašyti. O vat paklausus vargšo pardavėjo
apie kažkokias ti "apsuklas per minutę" gali į tokias pievas nuklysti...

Žodžiu visad verta pagalvoti - o kogi mes siekiame (išspręsti problemą
"ventikas kompe birbia" ar imtis "lietuvybės gryninimo beigis tausojimo",
pakeliui sugriaunant savo kompą beigis Lietuvos kompiuterizaciją).

Ir dar niuansas: šiaip jau visi tie "rpm" ir pan. aukštosios materijos
eiliniui juseriui neturėtų rupėti, tik profam ir maniakam. Čia tik iš mūsų
biednumo kiekvienas bando pats remontuotis, ne kad profams darbą
suverstų... Iš to ir pokvailės beigis visai neįtemą litunizacijos problemos.
Dirbtų profai - niekam galvos neskaudėtų, o anys vistiek viską angliškai
mokosi, tarpusavy išvirškintų kadu kokį priimtiną terminą "lietuviškai" -
galėtų filologai jį pašventint. O daba viskas ant ausų pastatyta: verčia
(prasme prievarta, o ne transliacija) studentus lietuviškai mokytis, tobiš
musie apie Win9x daba jau mokysis, o po kokio dešimtmečio musie jau
ir iki WinXP prieis ?