Tema: Re: spausdintuvo resursas?
Autorius: tikrai ne <tikri ne@s.lt>
Data: 2008-05-25 21:32:17

"Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message
news:g1capq$aqn$1@trimpas.omnitel.net...
> "tikrai ne" <tikri ne@s.lt> wrote in message
>
> Būtent. Resursas yra nurodomas gamintojo puslapyje ir pirkdamas tu su juo
> nesusipažįsti.

> Manęs, kaip galutinio vartotojo (dabar vartoju apie 50 spausdintuvų vienu
> metu), niekad tokios bėdos nevargino. O ir dirbant tarpininko tarp GNT ir
> pirkėjo vietoj negirdėjau tokių dyvų. Sutinku, logiška, bet regėti neteko.

> Jei esi tarpininkas - manęs tavo santykiai su tiekėju nedomina. Bet va jei
> tu, kaip pardavėjas, bandytum neimt mano spausdintuvo motyvuodamas tokiu
> atsakymu - klausimas, ar tikrai nepriimtum.

Kodel tureciau keisti ta nelaimingaji printeri, jei canon servisas neima ?
Siaip visada gali kreiptis tiesiai i canon servisa lietuvoje, jei manai, kad
bus kitaip. Tai su tuo sugedusiu daugiafunkciniu taip ir buvo, nelabai
norejo tiketi, kad resursas baigesi. Ejo i canon tiesiai. Ir ka ? Buvo
nuraminti staigiai.

Ar tu neapsiramintum ?