Tema: Re: parekomenduokit motinine pl.
Autorius: Smit
Data: 2008-05-25 01:23:49
Nu taigi RAID 10: 4 diskai tarkim po 500 GB = 1 TB
RAID 5: 4 diskai po 500 GB =~1.5 TB
As manau geriau papildomai pasistatyti UPS ir buti su RAID 5, bei ijungtu
write-back.
Kol kas jau metus su raid5 ir 4 diskais esu, budavo ir elektros ir visko,
sugesdavo particija maksimum 1 diskui, persikraudavo ir repairindavosi....
Aisku RAID 10 geriau, bet gaila tiek  vietos aukoti :)