Tema: Re: kas pagedo?
Autorius: cool
Data: 2008-05-23 13:50:26
Ačiū, tik va jei BIOS updeitas nebepatės (kas labiausia tikėtina) tai vėl
klausimas pasistoja kuo tokią senieną pakeisti, ten  P4 Socket 478,
DDR400...
Na gal vakare pasiseks indentifikuot ją, tada bus lengviau...

"marazas" <marazas@takas.lt> parašė naujienų
pranešime:g161qn$a69$1@trimpas.omnitel.net...