Tema: Re: perekomenduokit bevieles ausines
Autorius: cinic
Data: 2008-05-22 17:34:38
Turiu Sony (dirba radiodazniu, modelio dabar nepasakysiu, pries 2 metus
kainavo 300+ lt bmse).
Garso kokybe yra bloga (prie mazo garso lygio girdėti snypstimas, speju, kad
cia kreivas perdavimas tarp stoteles ir ausiniu).
Gerai tai, kad turi savo pakraunamus akumuliatorius ir is ikrovos galima
grajinti visa diena.
Veikimo nuotolis - per viena vidaus siena garsas nedaug suprasteja. Per
monolito siena +10 metru labai suprasteja.
Antra karta tokiu nepirkciau.

Draugas turi Creative bluetooth ausines (irgi pirko pries pora metu uz
~300) - pas ji labai gera garso kokybe, bet keikiasi, kad stotele neturi
laidinio maitinimo, maitinama baterijomis (ikraunamais akumuliatoriais) ir
po 4-5 valandu nuseda, o pakrovimas trunka ilgai.
Neklausiau veikimo nuotolio ir kaip reaguoja i sienas.

Va, cia du pavojai kuriuos zinau apie bevieles ausines.